lördag 3 april 2010

Första testet att blogga via browsern i mobilen

Ligger i sängen med mobilen i näven. Tänkte att jag skulle testa om jag slipper gå upp och hämta en dator för att skriva i min blogg. Jippi! Jag slipper att gå upp någonsin igen!! :-D Nähä, inte det... Måste visst först skaffa kateter, möjlighet att injicera coca-cola direkt i kroppen, intravenöst och lite annat först :-P

Jag är för stunden dyngigt trött men har lovat mig själv att hålla mig vid medvetande tills min ljuvliga lilla pingla behagar komma hem. Hon är hemma hos någon polare i stan och det är påsklov... Dvs enligt tonåringarna fritt fram att använda dygnet till att göra livet eländigt för oroliga föräldrar - trots att de kanske har ett vanligt liv med frukost, lunch och middag och annat viktigt på VANLIGA tider, som normala människor. Ja, ja. Jag har bestämt mig för att hämnas när jag blir gammal och hjälplös. För att inte tala om när jag blir ännu äldre och kan få börja SPÖKA. Då ska hon få se hur roligt det är att vara vaken på nätterna ;-)

Nä, man ska sluta när man ligger på topp! Och då syftar jag främst på blogginläggande från mobilen - 2 good 2 B true - och hejdar mig medan det fortfarande verkar funka. Man ska inte utmana ödet för mycket. God natt (ni som får sova)

Inga kommentarer: