onsdag 9 juni 2010

Jag behöver:

  • Sol & fräknar
  • Gå till tandläkar´n, har en trasig tand och kanske ett hål...
  • Nya skor! Det är ju sommar, men jag hittar inga jag gillar :-S
  • En plan. Behöver skapa mig lite struktur över sommarperioden. Sickan, någon?!?
  • Engagemang. Skittråkigt att känna sig så oengagerad som jag gör just nu.
  • Pengar. Tror helt klart att ovanstående punkter skulle fungera alldeles utmärkt om jag hade någon peng!


    Så nu behöver jag få lite ordning & reda på torpet.
    Jag lyckades avverka några grejer igår som påverkar en del. Skicka in lite papper, lite möte med en oerhört förvirrad doktor :-) nästan så man själv ligger i lä faktiskt! Jag är ruskigt dålig på att upprätta någon slags plan för egen del - and stick to it. Men jag får väl ta itu med en sak i taget. Oavsett ordning. Men nu är det sommar, juni och snart midsommar så jag ska försöka tillåta mig att släppa en del saker för en period. Det kommer tids nog ikapp mig ändå till hösten. Inte mycket att göra åt saken just nu. Hoppas på att FK gör sitt jobb i alla fall så jag inte behöver stå helt utan under sommaren. Gissar att de har hög belastning och konstiga regler så det räcker och blir över just nu. Håller tummarna för att det ska lossna lite för min del ändå för sommaren. Besked borde man ju få i alla fall...


    Keep your chin up!

Inga kommentarer: