lördag 19 juni 2010

Webbshopping är klart rekommenderat

Gäääsp....
Det blev visst senare än jag trodde igår. Satt  uppe och väntade på Skrutt som var ute och kalasade på stan. Själv satt jag med datorn, bloggade lite och letade klänningar, främst för att hålla utkik åk Skrutt, men också för att det finns sååå mycket fint just nu - och massor på REA! (Och sen är det så typiskt att man vaknar för tidigt. magen som knorrade...)

Skrutt vill ha en lång klänning, för att ha till stranden o dyl. Själv hittar jag hur mycket som helst annat som jag skulle kunna köpa till henne - men det är ju inte säkert att hon skulle göra det förstås... Så det känns tufft att chansa :-) Men det är kul att spana och drömma om vad hon skulle vara fin i! *min stora kärlek*

Insåg efter att ha kollat senast skickade sms (och tydligen ett halvvägs påbörjat...) att det blev lite väl sent igår. Så nu blir det några mackor och någon timme till i sängen. Man måste ju orka med det här dagen/kvällen/natten också. (Det blir inte mycket nattsömn på helgerna med en 18-årig pingla i huset)

Håller tummarna för att 'sessan & Daniel får en perfekt dag!
Jag är glad för deras skull och önskar dem all lycka!

Inga kommentarer: