lördag 12 juni 2010

La, lala, laaa

Har suttit uppe och roat mig med att blogga och trixa och dona i väntan på att 18-åringen återkommer från världen där det säljs rusdrycker och svettas bland en massa människor som trängs i en bar :-)

Men jag erkänner, jag tokfastnade vid datorn... kanske inte kan skylla alla de här timmarna på henne. Framförallt med tanke på att hon hörde av sig för över en timme sen och meddelade att hon skulle sova över hos kompisen som hon var ute med (den tjejen bor typ ett kvarter bort).

Nu börjar jag bli hungrig dessutom - fan också!
Men å andra sidan, det är väl inte helt onaturligt att äta frukost vid 5-tiden på morgonen. Det är faktiskt många som gör det! Bönder till exempel! De måste ut och mjölka korna.
Och folk som kör bussar, och kanske folk som jobbar på sjukhus. Eller folk som jobbar på bageri!!! De har nog ätit frukost för länge sen. Så det så.

Bloggandet jag sysslat med?? Syns liksom inte här med tanke på att det är åsiktsbloggandet som jag har på Aftonbladet... Men det har legat i träda ett tag nu, så det var många ord som trängdes för att få komma ut ur huvudet och bara få tycka och förklara saker. Jag kan ju knappast skriva i samma takt som allt sprutar ut ur huvet.... Men! "Jag har fått en hel del gjort" om man kan uttrycka det så.

Frukost! Jag tror jag tar den i sängen.... innan jag kanske lyckas slockna efter att vara så uppe i varv i tanken... (sambon ska dessutom upp om typ 2 timmar, bara för att han idrottar och har sig!)

Puss på er! ;-)

1 kommentar:

Fattie sa...

Svar: Tusen tusen tack! Jag blir så himla glad när jag får höra att folk finner nöje i att läsa det jag skriver! :-D

Och tack så mycket för lyckoönskandet! Jag får önska dig detsamma!