fredag 19 mars 2010

Många bäckar små...

För att bygga vidare på lite inredning så har jag precis lagt en beställning till H&M. Jag har beställt lite kuddfodral och kökshanddukar och så råkade det slinka med en liten klänning till mig också. Förhoppningsvis får jag en delleverans under nästa vecka! *håller tummarna*

Sambon har varit på intervju igen idag! Jättekul! Och så roligt att han kommer hem positiv och fylld av positiv energi! Sen ringde de från ytterligare ett ställe idag där han redan varit och hälsat på. De går i alla fall vidare med honom och så får vi se vad som händer där framöver. Killen e poppis! :-)
(Det visste jag väl! Bara roligt att andra ser det också och vill ha!)

Liten hade kort dag i skolan idag - 1 lektion. Alldeles lagom i hennes ögon :-) Och inte började hon förrän kl 10.30 idag heller. Perfekt fredag!

Min kära sambo har dessutom varit i pysseltagen (medan jag suttit med laptopen i knät och varit i shoppingtagen) och fixat med min fina stol som inte ville ha 4 ben. Nu funkar den igen! Sen har han fnulat med att byta ut kikhålet i vår ytterdörr. Vi målade ju om dörren för ett tag sen och blev tvungna att plocka bort det kikhål som satt där innan. Den var dessutom av så pass dålig modell att man inte ser vem som står utanför om de inte står precis framför dörren (till skillnad mot lite vid sidan av, där man normalt står om man ringer på någons dörr...). Dessutom så var det så minimalt blickfång att man ändå inte kan se vem som står där... Värdelös. Så vi skaffade en ny för några tior men behövde då ett större hål. Så nu har han borrat! Massor med småpyssel blir fixat just nu. Sånt där som bara blir "liggande" för att man tycker att det är så litet och enkelt att man kan göra det sen eftersom det borde gå så fort... (Eller hur...?)

Du är bäst älskling!!!

Inga kommentarer: