onsdag 19 maj 2010

Alla piffar håret just nu verkar det som

Ska alldeles strax ge mig iväg på en promenad bort till vårt stora shoppingcentrum. Först blir det nog bara en solskenspromenad runt sjön och sen ska jag lalla runt i centrum och införskaffa lite inspiration.

Skrutt fyller 18 på lördag!!!!!!!!!
What the f---!?! 
Å jag vet fortfarande inte vad jag ska ge henne i present!!!
Försöker hålla paniken borta :-)
Än så länge går det väl an, men snart nog kommer den väl farandes...
Så som sagt - inspiration!

Idag har hon varit hemma från skolan, de hade idrottsdag och hon har fått någon halsinfektion så där la till och med mamma in sitt veto. Men frisören var inbokad till i eftermiddag (kl 13) och där är det väl knappast risk för hjärtmuskelinflammation om man sitter, hoppas jag. Så nu sitter hon, troligen aningens spänd, nertryckt i en stol och helt utlämnad åt frisörens kunskaper. Blont ska det bli! Eller rättare sagt, någon slags mellanblond, mer åt det som troligtvis är hennes naturliga hårfärg. Hon har ju hållit sig mörkhårig under ett par år nu. Spännande!!!

Själv blev jag väldigt mörkhårig häromdagen. Jag har haft en utväxt under lååååång tid, har knappt vågat visa mig för folk :-D Jag har varit på väg sen i julas att färga håret! :-O Men bara skjutit på det, men nu är det gjort! Skulle bara behöva en frisyr också, men jag vet inte hur jag vill se ut... Assvårt!

Som sagt - inspiration är nog dagens ord!
Både vad det gäller presenter och frisyrer, kanske! ;-)

Hej så länge!

Inga kommentarer: